جديدنا

قصة قصيرة خيالية للكبار أسد بغيره

 قصة قصيرة خيالية للكبار

أسد بغيره


الفصل الاول ❤...
أسد بغيره : قولت مليون زفت متحطيش مكياج علي وشك وانتي خارجه ....
ملاك بغضب طفولي : علي فكره انت ملكش دعوه بيا وأبيه احمد قالي اعمل اللي انا عاوزه....
مسكها أسد من شعرها بعن*ف: ليلتك سوده من قرن الخروف وانا مش قولت ليكي مش تكلمي اي راجل غيري هو انتي مش بتسمعي الكلام ليه....
ملاك بصراخ وهي بتمسك يده علشان تبعدها عن شعرها : ابدا والله يا ابيه انا بسمع كلامك بالحرف بس هو اللي ايجي وسلام علي مرفت وانا كنت معاها.... وبعدها سبتهم ومشيت علي طول....
ابعدها اسد عنه بعنف ليقول بتملك : حسك عينك اشوفك بتكلمي راجل غيري.... او اشوفك حاطه حاجه علي وشك.....
ملاك بدموع : ما كل البنات صحابي بيحطوا اشمعنا انا.....
اسد بغضب : علشان هما بنات مش كويسين وانتي بنت محترمه.....
ملاك ببراءه : قصدك يعني ماما سحر مش كويسه.....
أسد بغضب شديد: ملااااااااك.....
انفزعت ملاك من ملامحه وهي تنكمش علي نفسها حيث تحول عيناها الي الاحمر وظهرت عضلات وجهه..... ضرب أسد بيده الحائط من الخلف بغضب من نفسه وهو يرها ترتجف خوف منه.... تلك الملاك منذ صغرها وهي تركض اليه حين تشعر بالخوف فهو كان امانها ولكن الان اصبحت تخشاه....
ادار وجهه ليقول بعصبيه: مفيش خروج لمده اسبوع.....
ثم تركها وذهب الي غرفه الملاكمة يخرج طاقته السلبية بها وهو يتذكر ملامحها ذلك الميكب يظهر جمالها الفتاك وهو لا يستطيع ان يري احد جوهرته وملاكه الصغير قاطع تفكيره خبط علي الباب.. ساب الجهاز واخذ نفس : ادخل.....
دخلت كارما وجريت عليه وحضنته: أسد حبيبي وحشتني....
ابعدها عنها ببرود: كارما ان مش فايقلك اي اللي جابك.....
كارما بحزن مصطنع: كدا اخس عليك يا وحش وانا اللي بقولك وحشتني.....
اسد بنفاذ صبر فهو لا يطيقها: كارماااااااا.....
كارما بحزن مصطنع : بابي مامي سافروا وانا مينفعش اسافر معاهم علشان الكليه فجيت اقعد مع خالتي حبيبتي اقصد سوسو هانم.....
اسد بصرامه: هتقعدي بادبك بس وربنا لو قربتي من ملاك لهتشوفي وش مش هيعجبك ملاك خط احمر....
ثم تركها ورحل
ضغطت علي اسنانها بغيظ وهي تقول بكره : ملاك دي قلبي دانا جايه مخصوص علشانها.......
اما عند بطلتنا الحلوه كانت منهاره في العياط رن فونها وكانت صديقها سها فتحت الفون وقصت ليها كل حاجه
سها بغضب : انتي حماره يا بنتي ازاي تخليه يعمل كده.. مش وقفتيه وعرفتيه حدوده معاكي ليه.. وان مينفعش يتحكم فيكي كدا...
ملاك بدموع : كنتي عاوزاني اعمل ايه يعني ...
سها بنفاذ صبر : يا ربي اوووف منكي... انا عارفه اني بكلم نفسي...
زادت ملاك في البكاء : ما هو كان هيعاقبني ويضربني.....
شعرت بالشفقه عليها لتهتف برزانه : يا ملاك انتي لازم يكون عندك شخصيه عن كده والا هو هيفضل شايفك طفله وعمره ما هيحس بالحب اللي انتي شايله ليه
مسحت ملاك دموعها بظهر يدها كالاطفال : ايوه انتي صح ومن النهارده مش هسمع كلامه وهعمل اللي انا عاوزه.....
سها بتشجيع: طيب يلا يا شبح روح قوليلوا الكلمتين دول ....
ملاك بتردد : ما بلاش النهارده خليها بكره....
سها بغضب مزيف : ملااااااااك دلوقتي يلاااااااا.....
تسحبت ملاك علي اقدامها الي غرفته وهي تدعو الله ان يكون غير موجود في غرفته فجأه شعرت بيد تسحبها بقوه وووووو


تكملة 

شعرت بيد تسحبها بقوه داخل الغرفه ثم دفعها هو الي الفراش لينام فوقها
أسد بمكر : ممكن اعرف بتعملي اية هنا في اوضتي يا حلوه ....؟!
ملاك بتوتر وهو بتحاول تبعده عنها: آإ... انا.... آآ....
رفع يده يمررها علي خدها برقه تعكس خشونه يده : أنتي ايه....
ملاك بخجل : أبيه اسد ممكن تبعد شويه....
اسد وهو ينظر الي خجلها بحب : لا مش ممكن....
ملاك وهي هتموت من الكسوف : لو سمحت يا أبيه ...
أسد بحزن : انتي عاوزاني ابعد....
نظرت الي عيناه بحب وبتلقائيه نفت براسها.... وهي تضغط علي شفت*يها بأسنانها باستحياء
أسد بغضب وهو يحرر شفتيها من بين اسنانها
_ انا مش قولت متعمليش الحركه دي تاني.....
اومات براسها بخوف وهي علي وشك البكاء : انا اسفه...
وبعدها عيطت جامد اسد حس بقلبه بيوجعه علي منظرها.... قام مسكها وقعدها علي رجله قال بحنان: متزعليش...
ملاك بطفوليه: لا زعلانه....
اسد بهدوء: انتي عارفه اني مش بحب حد يعصي كلامي صح .....
ملاك اكتفت بنظره عتاب...
أسد حس بشعور غريب... شعور حلو وبنفس الوقت مؤلم..... بتلقائي اقترب منها وقبلها من خدها وهو بيقول بتوهان
_ انتي حلوه اووووي....
ملاك ابتسمت بسعاده وهو مقدرش يقاوم نفسه لقه نفسه بيمسك شعرها بيشمه بتلذذ.... وملاك اغمضت عينيها واستسلمت ليه....
لقه نفسه بيدفن وشه في عنقها... ريحتها الطفوليه جننته اكتر.... وحس انه عاوز منها اكتر من كده ولسه هيمد ايده علشان يفك الفستان قاطعهم صوت حاد
سحر بغضب : اي اللي بيحصل هنا دا...
اسد بعد ان عنها ببرود عكس ملاك اللي هتموت من الخجل : اظن ان في زفت باب يتخبط عليه وبعدين سحر هانم طالعه جناحي لا لا انا المفروض افرش الارض ورد مش كنتي تعرفيني......
سهر بعصبيه: ملاك روحي اوضتك ومتخرجيش منها.....
فرت ملاك بسرعه وهي تموت من الخجل ضغطت علي قلبها كي تهدا دقات قلبه......
سحر بغضب : ولد احترم نفسك احسنلك ومتنساش اني امك....
أسد ببرود: امي تصدقي نسيت....
سهر بغضب: انت الكلام معاك زي قلته.... ثم انت مش شايف انها صغير عليك......
اسد بسخريه : هو انتي بتشوفي اصلااا.....
سحر بغضب شديد: اسد اخر مره هقولك احترم نفسك... وبحذرك ابعد عن بنت اخويا..... ملاك مش ليك...ملاك هتتجوز امجد اخوك لما يرجع من السفر ..... وانت لازم تفهم دا كويس.....
اسد بجمود : شرفتي يا سحر هانم....وياريت تاخدي الباب في ايدك.....
سحر بغيظ شديد من بروده : طول عمرك هتفضل وحيد ومحدش بيحبك علشان انت اناني مش بتفكر غير في نفسك... نسخه من ابوك في كل حاجه... يا ريتك كنت موت معاه..... ثم تركته وخرجت..... ضغط علي قبضته بقوه حتي ابيضت مفاصله بشده.... دايما يعاني من جفافها معه وقسوتها عليه.... ليس ذنبه انه نسخه من ابيه .... ولكن ليس ك شخصيته...... فرت دمعه حارقه علي خده ليسرع بمسحها بعنف ليخرج من القصر ويذهب الي البار
كانت تلك الملاك تتابعه من نافذه غرفتها بقلب حزين لأجله.... أسرعت بجذب حذائها والجاكيت الخاص بها لتسرع خلفه غير غائبة الي اين سيذهب .... امسكت حذائها بين يدها وهي تتسحب علي اطراف قدمها كالسارق ثم خرجت من الباب الخلفي......
وقف السائق امام البار لينظر له بتعجب.... فيبدو انها طفله لما تاتي الي تلك الاماكن.....
انتبهت ملاك الي نظراته وتفحصه بها لتضع المال علي الكرسي ثم ركضت الي الخارج بخوف..... ثم أسرعت داخل المكان دون الانتباه الي اسمه...
نظرت خلفها لتتنهد بارتياح وهي تري ذلك السائق يغادر..... التفت حولها
لتشهق بصدمه وعيناها علي اتساعهم وهي تري تلك الفتيات عار"يات ومنهم في اوضاع م*خل....
أسرعت بوضع يدها علي وجهها وهي تنوي المغادره ولكن منعتها يد تجذبها اليه بقوه وووووو
جذبها الرجل من يدها بع"نف لتصطدم بصدر"ه الصلب وهي تقومه وتصرخ به.... حاولت الابتعاد عنه ولكن فشلت... كتف ذراعيها التي تقاومه بشراسه... ليحملها بخفه وصعد بها الي أعلي..... وهو يقبل ما يقابله من جسد"ها ووجهها ورائحه الخ"مر تفوح منه...
ركل الباب بقدمه بقوه ليفتح علي مصاريعه..... اسرعت تخفي وجهها بصد"ره وهي تري في الغرفه رجل وامراه عا"ريان....
خرج الرجل والمرأه... ليسقطها هو علي الفراش ثم ذهب واغلق الباب...
ارتعش جس"دها بذ" عر وهي تراه ينظر لها بش"هوه .... خلع جاكت حلته وهو يبتسم لتظهر اسنانها الصفراء والسوداء ثم القاها ارضا
ملاك: آآ... آنت... ع... عايز... م.. مني... آآ... ايه.. ابعد...ع عني.آآ...
قالها وهو يتقرب منها بمكر: متخافيش يا حلوه دانا هريحك خالص.......
زحفت علي الفراش من الخلف وهي ترتجف: ع... علشان خاطر ربنا... آآ.... ابعد عني سيبني..... والنبي يا عمو....
جذبها من قدمها بقوه ثم نام فوقها وهو يضحك بسماجه: ابعد ايه دا ما صدقت لقيت فرسه صاروخ زيك.....
ثم حك ذقنه الناميه بتسأل: الا قوليلي يا شاطره دي اول مره ليكي ولا الحلوه م"فتوحه قبل كده...
نظرت له ببراءه من بين دموعها: يعني ايه يا عمو.....
نظر لها الرجل بصدمه فهل من المعقول انها مازالت عذر"اء..... لم يستطيع مقاومه تلك الملاك وهو يريدها......
انق"ض عليها يمز"ق ملا"بسها ك الو"حش الجائع ينه"ش في جسدها الظاهر وهي تقاوم بضعف فقد ارهق جسدها وهي تحاول لتصرخ بأعلي صوتها بأسمه: أساااااااااااد...... ثم أغمي عليها مما زادت ابتسامتها ... ابعد عنها الرجل وهو يبتسم بخبث خلع باقي هدومه واقترب منها وهو يل"عق ش"فتيه بش"هوه
كاد ان يزيح باقي ملابسها الا يده منعته ليركله بقدمه في بطنه ليسقط الرجل أرضا.......
اسرع أسد بخلع قميصه ثم البسها ايه ووضع فوقها الملايه يلفها علي جس"دها.... ثم نظر الي ذلك الرجل الذي يغمغم بسكر
_ لو مؤاخذه يا بيه بس المزه تلزمني انا اللي لقتيها الاول.....
سحبه اسد بعن"ف وسدد له بعض الكمات حتي نز*فت أنفه وفمه.... ليسقط الرجل ارضا.... دنا أسد منه وبصق علي وجهه بغضب
_ علشان تبقي تمد ايدك علي اسيادك يا ز"باله.....
برقه حملها كأنها زجاج يخاف ان يكسر عكس ملامحه شديد الغضب لانه كان علي وشك خسارتها.... وضعها برفق داخل سيارته ليسرع بها الي شقته الخاصه وضعها علي الفراش ودثرها جيدا ثم قبل جبينها بقوه وهو يتنهد براحه.... جلس علي الكرسي الهزاز يراقب ملامحها بشوق ولهفه وابتسامه سعيده زينت وجهه
♡♡♡
بعد مرور ساعتين ❤️استيقظت ملاك وهي ترفع يدها تحركهم في الهواء بكسل..... نظرت حولها باستغراب فذلك ليست غرفتها... ما ان لبست لتشهق بذعر وهي تتذكر ما حدث أمس لتشهق بالبكاء أسرعت الي الحمام تشغل المياه عليها وهي تدعك جس*دها بع"نف اثر لمساته....
وصل اسد الي المنزل بعد ان احضر لها ملابس وبعض الطعام التي تعشقها سمع صوت شهقاتها فعلم انها استيقظت اسرع اليها داخل الحمام
شهقت ملاك ما ان راته لتسرع بوضع يدها علي جس"دها بخجل وهي تخفض راسها.... نظر اسد الي عنق"ها وكتفها ليراهم شديد الاحمرار فعلم ان ذلك الرجل لمس"هم..... بتلقائيه دنا منها يقبلها بحب يمحو لمساته ويضع ملكيته عليها.... بعد ما انتهي جذب البرونس ووضعه علي جسدها ثم حملها بخفه ووضعها علي الفراش...
اخرج ورقه وقلم من الدرج ثم امرها ان تمضي عليها ففعلت ما طلبه دون ان تعلم ما بداخلها.....
جذب اسد الورقه منها بلهفه وسعاده استغربتها...... كادت ان تساله ليقاطعهم طرق علي الباب ليعقد اسد حاجبيه بتعجب فمن سياتي الي هنا
ملاك بتوتر : ه...هو انت مستني حد...
اسد بجديه : هتلاقي البواب خليكي هنا ومتخرجيش هشوف مين ....
اومات براسها بطاعه
فتح أسد الباب ليتجمد مكانه بصدمه وووووو
شهقت ملاك بصدمه وخجل وهي تفتح الاكياس التي جلبها لها اسد حيث كانت تحتوي علي ملابس قصيره جدا وملابس دا"خليه..
ملاك بغيظ وخجل: بقيت قليل الادب يا أبيه.. بس مز في نفسك كده شبه (امير البحار😂) ......
اقتحم اسد الغرفه وهو يرفع حاجبيه بمكر : عارف.....
نفت ادارجها بضيق وهي تقول بخفوت : مغرور....
كتم أسد ابتسامته بصعوبه وهو يستمع لها جيدا تصنع الجديه وهو يقول بإبتسامة خبيثه : مغيرتيش هدومك ليه علشان متبرديش....
زاغت عينها بتوتر وهي توليه ظهرها
_ أآ... أبد آآ.. أصل... اأنا... آآ.... ثم صمت تكاد تموت من الاحراج الذي اوقعها به ذلك الخبيث
جلس أسد علي الكرسي ثم وضع قدم فوق اختها يقول بمكر مستمتع بخجلها
_ عارف يا قلبي الهدوم كبيرة عليكي جدا...... بس هعمل ايه انا راجل شرقي وبغير......
فغرت فاها بذهول من حديثه عن اي ملابس كبيره يتحدث..... نظرت له ببراءه فيبدو انها تبدلت مع شخص اخر حاولت تغير الحديث
ملاك بتسأل : هو مين اللي كان علي الباب.....
انكمشت ملامح اسد بغضب فجأه وهو يضغط علي قبضته بقوه.... فكان الطارق رجاله اخبره انهم جلبوا له ذلك الرجل الذي حاول الاعتد"اء عليها .....
اخترق أسد المسافه بينهم ليجذبها من رسخها بعنف : كنتي بتعملي ايه في البار يا محترمه......
ادمعت عينها بخوف : ابيه أسد سيب ايدي بتوجعني....
قاوم اسد مشاعره ثم نهرها بحده وهو يتذكرها بين أحضان ذلك الرجل : دانا هكسرك راسك لو منتقطيش كنتي بتعملي ايه هناك....
صرخت ملاك بوجع عندما ضغط أسد علي يدها اكتر... تقسم انه لو لم يتركها الان لكسرت
ملاك بخوف وتكرار : كنت ماشيه وراءك كنت ماشيه وراءك كنت ماشيه وراءك كنت ماشيه وراءك...
أسد بحده : بس انتي علقتي..... وكنتي بتعملي اية ورأيه....
ملاك وهي تمسح دموعها بكم البرونس : كنت خايفه عليك...
أسد بسخريه: ليه بنت انا علشان ات"خطف...
نفت ملاك رأسها بحزن : سمعتك بتتخانق مع ماما سحر.....
لانت ملامحه بحنان ثم جذب يدها ليقبلها : انا كنت خايف عليك.. حقك عليا.....متزعليش....
عبست بشفتيها بحزن : لا زعلانه انت شرير وبتزعق ل ملاك كتير.....
حملها أسد ليجلس علي الفراش ثم وضعها علي فخده بحنان : مانتي اللي بتعصبي ابيه ومش بتسمعي الكلام صح.....
اومات براسها وهي تخفض عينها بخجل.....
امسك ذقنها ليرفعها ثم نظر الي عيناها بعشق.... بتلقائيه اخفض نظره الي شفتيها.... اقترب منها مسلوب الإرادة الا انه ابتعد عنها بسرعه قبل ملامستها.... وهو يعلن نفسه فهي مازالت طفله كيف يفعل بها ذلك من اجل شه"واته الز"كوية ....
أسد بعصبيه : غيري هدومك يلا علشان نمشي.....
♡♡♡
اقتربت سحر منها بغضب ثم امسك خصلاتها بقوه : هو دا اللي اتفقنا عليه يا وس"خه...
ابعدت سالي يد سحر عنها ببرود : انا مش اتفقت معاكي علي حاجه....
سحر بغضب : اه يا زبا"له يا تر"بيه شوارع..آآ..
قاطعتها سالي بغضب : حاسبي علي كلامك يا سوسو هانم انا مش ملاك علشان تشتميني واسكت ليكي.... انا بحب اسد وهو هيكون ليا غصب عنك وعنه... ولو عايزه بنت اخوك تكون كويسه ابعديها عن اسد او جوزيها....
سحر بعصبيه : اه يا بنت الك"لب بربي افعي في بيتي......
سالي بغضب مسكت ايدها ولفتها خلف ظهرها بقوه : لاخر مره بحذرك ان اللعب معايا بمو"تك.... ملاك تبعديها عن أسد.... وتساعديني ان اتجوز اسد......
ابتسمت سحر بسخريه رغم الالم التي تشعر بها في ذراعها : وانتي مفكراني غبيه علشان اجوز ابني حي"ه زيك......
اجلستها سالي علي المقعد ثم دنت بمستواها : الاحسن ليكي انك تساعديني ولا اسد هيعرف ابوه مات ازاي....
سحر بكره : انتي مستحيل تكوني بني ادمه.....
سالي بضحك : تلميذتك يا سوسو هانم......
سحر بهدوء : المطلوب....
سالي بضحك : اهو كده تعجبيني...
ثم قصت لها ما تريده ثم قالت بتحذير : يا ويلك لو فكرتي تلعبي بديلك.... بنت اخوكي هي اللي هتدفع التمن.. ثم التفت لتشهق بصدمه
سحر بخوف : أسد.....؟!
( جالك الموت يا تارك الصلاه)
ابتسمت سالي بتصنع وهي تدفع نفسها داخل احضان اسد ثم اخرجت لسانها الي ملاك باستفزاز ..... شهقت ملاك بغيره لتندفع إتجاههم بغضب ووووووو
قربت ملاك منهم وعيونهم بطلع شراره من الغيره....
اسد حب يشوف رد فعل ملاك ايه لما سالي تحضنه
سالي بدلال : أسد وحشتيني خالص....
بصت ملاك ليها بغضب وغيره وعلشان تبعدها عن اسد عملت نفسها هتقع... بس مش حست بنفسها الا وظهرها بيتكسر.....
اسد فرح من جواه انها غارت عليه وساب ملاك تقع غيظ فيها.... وعلشان يغيظها اكتر حضن سالي : سوسو حبيبتي عامل اية.....
ضغطت سالي علي اسنانها بغيظ وهي بتقول في سرها
(دلوقتي بقيت سوسو "بصوت منه عرفه" يا بن الكل"ب عملني كوبري علشان توصل ليها )
سالي طلعت لسانها ل ملاك باستفزاز ثم التفت تتعلق بعنق اسد بتقول برقه : سوسو حبيبتك زهقانه وعايزه تخرج......
اسد : يا خبر ودي تيجي احلي خروجه ل سوسو حبيبه قلبي هو احنا عندنا كام سوسو.....
سالي برقه: بجد يا سودي .....
امتعض وجه اسد من ذلك الدلع ولكن لم يظهر وهو ينظر بطرف عينه الي تلك التي اصتبغ وجهها بغضب شديد
اسد : طبعا يا روح سودي.....
سالي باستعجال : خمسه وهكون جهزت..... ثم فرت الي غرفتها
كتم أسد ضحكته بصعوبه ثم ادعي الصدمه وهو ينظر الي ملاك ببراءة مزيفه : ملاك يا حبيبتي عيب انتي كبرت علي انك تقعدي علي الارض.... اقعدي علي الكرسي يا بابا....وسابها ومشي
اقتربت سحر من ملاك ومدت ايدها ليها علشان تساعدها..... تجاهلت ملاك ايدها وقامت بعصبيه لدرجه انها كانت هتقع كذا مره
سحر وهي بتابع ملاك بغضب شديد: انا لازم اتصرف بسرعه قبل م مشاعر ملاك تظهر اتجاه اسد... امجد لازم يرجع باسرع وقت ويخطب ملاك قبل ما تعرف انها بتحب اسد ويبدء تمردها.......
شعرت به ملاك وهي يتقدم من السلالم لتسرع بالبكاء والصراخ من داخل الغرفه
ملاك بتمثيل : اه يا رجلك يا ملاك اه جسمك اللي اتكسر واللي ملكيش حد بيحبك وبيخاف عليكي.....
توقفت قدم اسد بخوف من استمع الي حديثها.... لم يشعر بنفسه الي وهو يركض الي غرفتها
اسد بخوف : ملاك يا حبيبتي انتي كويسه....
اومات براسها ثم ضغطت علي شفتيها بندم وهي تخفض راسها بخجل
حملها اسد من علي الارض ثم وضعها علي الفراش برقه.... امسك قدمها يتفحصها بخوف : لسه بتوجعت....
تاهت ملاك في ملامحه الوسيمه لترفع يدها له : شويه صغنين....
ابتسم اسد علي ببراءتها... ولم تخيل عليه كذبته.... ملاك بالنسبة له كتاب مفتاح يعلم متي تكذب ومتي تصدق
أسد بخبث : لا دي بسيطه خاالص هتحتاجي لحقنه وبعديها هتخفي علي طول.......
نظرت له بذعر وهي تنكمش علي نفسها تنفي براسها برعب : ل.. اا.... آآ.. لا.. آآنا.... ب.. آا... ب.. بقيت.. ك.... آآ.. كويسه.. آآ....
اسد بإبتسامة : عيب يا ملوكه يا حبيبتي انتي كبرتي علي الكلام دا...
ثم اكمل بخبث : يلا اديني دهرك علشان اعرف اديكي الحقنه....
ملاك بصت ليه بصدمه وفي اقل من ثانيه كانت فرت من علي السرير تبتسم ببلهاء : هااااا... لا بقيت كويسه.... حتي شوف بعرف امشي عليها حلوه.... ايديك بكره يا أبيه الوجع راح اول ما مسكتها......
كتم أسد ضحكته بصعوبه عليها ليرفع يديه امام صدره: لا والله..
ملاك ببراءة : اه والله....
اسد بمرح : خلاص مش تتعودي علي كده طول ما حاجه توجعك تيجي عندي وتجيبي صحابك .... انا وقت بكنوز والصحافه والاعلام هيموتوا وياخذوا معاد مني..... وانا سيبت الكل وجاتلك ازاي.... علشان تعرفي بس النعمه اللي في ايدك.....
ملاك بغيظ : يلهوووووي علي التواضع يا ناااااس....
اسد بهدوء : دايما يا بنتي.... انا مشي بما انتي دلوقتي كويسه...
ملاك بتسرع : رايح علي الشركه صح......
نظر لها بأستغراب ولكن نفي برأسه: لا طالع مع سالي نتعشي سوا .... انتي عارفه بقا البت داخله علي امتحانات ونفسيتها زفت.... وقولت يا واد يا أسد خرجها تفك عن نفسها... ثم خرج
ملاك بغيظ : يعني هي بنت البطه البيضه وانا بنت البطه السوده يعني ....
ابتسم اسد وهو يستمع لها ليقول في نفسه : لو بتغيري عليك فعلاا يا اسد مش هتسبيك تروح معاه......
سالي بضحك : انا جاهزه هتوديني فين....
امتعض وجه اسد وهو يرها ترتدي تلك الملابس الفاضحه التي لا تخفي شئ من جسدها...
حاول اختراع كذبه للفرار منها ولكن تنصدم موضعه وهو ووووووووو
ملاك طلعت فستان احمر ناري ظهر بياض جسمها وجزمه سوداء بكعب عالي واكسسوارت واخدت شاور ولابستهم وفردت شعرها اللي واصل لحد قدمها غيظ في اسد وحطت روج احمر غامق وكان اسم علي مسمي ملاك وهي فعلا ملاااااك....
أسد انصدم من جمالها وبلع ريقه بتوتر واضح
ملاك برقه : انا جاهزه.....
سالي بغضب مكتوم : هو انتي هتيجي معانا....
ملاك كانت عاوزه تيجبها من شعر"ها بس مسكت نفسها بالعافيه : دا لو مكنش عند حضرتك مانع....وسابتها وركبت العربيه من وراء
سالي بتمسك ايده أسد بغيظ وهي شايفه نظراته ل ملاك : اممم يلا يا سودي.....
اسد ساب ايدها ببرود وركب العربيه وسالي ركبت جمبه وعدل هو المرايا علي وش ملاك ومتابع حركاتها الطفوليه اللي بتجننه ... وملاك اخدت بالها وحاولت تهرب من نظراته... قامت سالي واخده المراية عليها وطلعت روج وقعدت ترسم شفا"يفها
في المطعم كانت قاعد جنبه وهو متغاط من نظرات الناس ليها
أسد قرب علي ملاك وهمس ليها : ملاك قربي كدا في حاجه علي ودنك....
ملاك قربت بكل ببراءه قام اسد طبع بو"سه علي خدها أثبات ملكيه ليه وللناااس وهي انكسفت ودا غاظ سالي
سالي بدلع : سودي يلا نرقص يلا نرقص يلا نرقص يلا نرقص.....
أسد كان هيرفض بس شاف نظرات ملاك ليه وشرار اللي طالع منها ابتسم بتصنع وقام : هو انا اقدر ازعل سوسو حبيبه قلبي..
جريت ملاك علي الحمام وبصت للمرايا بدموع: طيب يا أستاذ سودي اما وريتك انت والسلعوه دي.....
وهي خارجه في صوت وقفها واتصدمت وفي ثانيه كانت في حضنه: امجد....
امجد بحب : عيون وقلب امجد....
ملاك انكسفت ووشها بقا كتله فراوله
امجد وهو بيقرص خدها : يااه يا ملاكي متغيرتيش لسه بتقلبي فرخه متحمره.....
بعدت عنه ملاك بخجل : ه.. هو انت آآ... جيت.. امتي.....
امجد : لسه واصل حالا....
ثم اكمل بغزل : ولا زمان يا بت يا ملاك وحشتيني....
ملاك بكسوف : وانت كمان...
غمز لها بطرف عينه بوقا"حه : بس لو كنت اعرف انك هتبقا مز"ه كده مكنتش سافرت اصلا....
قلق اسد عليها وقام يشوفها شافها بتحضن شاب وكان هيموتها ولم سمع كلامهم انصدم اكتر : حمدالله على السلامة يا امجاااااد ياااا اخويا ااااااا
امجد بضحك : البؤس بتاعنا ملك الكئابه هادم اللذات....
أسد ببرود : يلا نمشي الوقت اتاخر والبنات عاوزين يناموا.....
امجد بخبث سحب ايد ملاك : روح انت وسالي وملاك هتسهر معايا علشان وحشتيني مش كده يا كوكي ....
مسك اسد ايدها التانيه وقال بغيره : لا ملاك هتروح علشان الوقت اتاخر وهي عليها امتحان.....
امجد بمكر : انا هذاكرلها متقلقش انت.....
سالي بخبث : اه فعلا شرح امجد حلو خالص هيبسطها علي الاخر...آآ.. اقصد هتطلع الاول سيبه يا أسد هو مش هياكلها يعني.....
أسد بنفاذ صبر بص ل ملاك : انت عاوزه تقعدي معاه.....
ملاك بصت ليه بتوتر ومش عارفه تعمل ايه وافتكرت كلام صحبتها وانا هي لازم يكون ليها كيانها وتعصي اوامره علشان يعرف انها مبقتش صغيره وحابت اكتر تشوف ازاي كان هيغير عليها ويمنعها ولا لاء
ملاك بترقب : انا هروح مع امجد.....
اسد ببرود : تتفلقوا انتوا الاتنين...
ومشي وسابهم وهو بيمنع نفسه انه يقوم يجرها من شعرها وبعديها يبو"سها....
في منتصف الليل ملاك كانت رجعه حزينه ومدايقه من تصرفه ومش عارفه اذا كان بيحبها زي ما هي بتحبه ولا لاء مره واحده لقت ايد بتسحبها بقوه وبتدفعها داخل الاوضه و وووووالفصل السابع
ملاك بخوف : أبيه اسد انت قفلت الباب ليه.....
امسكها أسد من يدها بغضب : علشان هفسحك يا روح قلب أبيه...
ضحكت ملاك بوجع : لا انا تعبانه وعاوزه انام.....
أسد بغيظ : لا والله دلوقتي بقيتي تعبانه.....
ملاك بدلع : اه والله....
اسد بحده : بت انتي اتعدلي....
ثم جذبها من يدها بعنف : ثم خدي هنا انا قيلك ايه قبل ما نخرج....
ملاك ببراءه : اسمع الكلام...
اسد : وانتي عملتي ايه......
ملاك بتلقائيه : ابيه اسد ميبقاش قلبك اسود بقا....
اسد بغضب : نهاراااااا ابوكي اسود انتي بتقوليلي انا كدا.....
انكمشت ملاك علي نفسها بخوف وهي تبتعد عنه ليبتسم اسد بخبث هو يقترب منها : انتي غلطتي يبقا تتعاقبي.....
وقبل ان تعي ملاك اي شئ كان اسد التهم شفت"يها بين شف"تيه يقبلها بعنف وهو يتذكر امجد وهي تذهب معه اسقطها علي السرير لينام فوقها وهو مازال يق"بلها تحولت الي نعومه وهو يتفنن في قب"لته.....
ابتعد عنها عندما شعر انها بحاجه الي الهواء.... ويا ليته لم ينظر لها فكانت هيئتها مغ"ريه وزادت اغر"اء بانتفاخ شفت"يها
بتلقائيه امتدت يده بفك سوسته الفستان ليسقط ارضا انقض عليها كألاسد الجائع يقبل عنقها يضع عليه علامات ملكيته.... تاوهت ملاك باستمتاع وجسد"ها يستجاب معه متعطش يريد بالمزيد
ابتسم اسد بخبث وهو يري حالتها التي تؤاكد انها تعشقه تبادله نفس الشعور..... بخطوات عابثه ابتعد عنها... ليسمع همهات اعتراضها
اسد ببرود مزيّف: ملاك البسي هدومك وروحي اوضتك.... ثم تركها وذهب الي المرحاض
فاقت ملاك وهي تلعن نفسها ودموعها تاخذ مجراها تستحقر نفسها لانه يستغلها فقط وان كان يحبها....
فكان من المفترض ياتي لخطبتها جذبت ملابسها عليها لتركض الي غرفتها.....
راتها سحر هكذا لتشهق بصدمه اسرعت تقتحم غرف ابنها لتراه ياخد شاور معني ذلك ان صار بينهما علاقه .......
اسرعت الي غرفتها بغضب شديد تفكر كيف تبعد اسد عن ملاك
في الصباح
استيقظ اسد بابتسامة ونشاط وهو يقررر الاعتراف لها بحبه الذي يخفيه عنها منذ الصغر بعدما تاكد من مشاعرها اتجاه ..... ارتدي ملابس بيتيه عباره عم طقم رياضي اسود وفلانه سوداء.....ذهب الي غرفتها ولكن لم يجدها.....
تقدم الي الصالونه ليتصنم موضعه وهو يراها تضع دبله في يده من شخص اخر بل أخاه
اسد بغضب : ممكن افهم ايه اللي بيحصل هنا دا.....
سحر بمكر : مش هتبارك لاخوك خطب ملاك......
تقدم اسد من ملاك يجذب الخاتم من يديها بعنف : ازاي تلبسيه من غير ما تأخدي راي....
ملاك بدموع حبيسه : أبيه اسد آآ....
اسد بغضب : انتي تخرسي خااالص....
سحر وهي تبعد اسد عن ملاك بقوه : انت الظاهر اتجننت وانا معرفتش اربيك......
اسد بسخريه : ما تسيبي الكلام دا لحد تاني.... وملاك مش هتتجوز يعني مش هتتجوز.....
ملاك : بس انا موافقه يا أبيه...
اسد بصدمه : موافقه علي ايه ....
ملاك بوجع : اني اتجوز امجد.....
سحر بعصبيه : طول عمرك مبتحبش السعاده لحد زي ابوك... ادي سمعت بودنك العروسه موافقه واهلها موافقين....
اسد ببرود وهو يقاوم دموعه : اذا كنتي انتم اهلها وشايفين مصلحتها فأنا جوزها يا سحر هانم ووووووو
سالي بصدمه : مررررررراتك ازاااااااي.....
امجد بصدمه : انت بتقول ايه انت اكيد اتجننت انت شكلك شارب حاجه قبل ما تيجي مراتك ازاي يعني انت نسيت انك انك الواصي عليها مش تجوز ليها علشان انت في مقام ابوها .....
اسد ببرود : انا مش واصي علي حد انا جوزها يعني هي دلوقتي مرات اسد الصياد واللي يفكر يبص عليها بس انسفه من علي وش الارض....
ضربته سحر بالقلم : اخرس يا كل"ب مش عايزه اسمع صوتك ولا جنانك... امشي اطلع بره بيتي .....
اغمض اسد عينيه بالم ثم فتحها لتصبح حمرار سحب ملاك بعنف من يدها ليركض الي الخارج دفعها داخل السياره ثم انطلق باقصي سرعته
سحر بصراخ : امجد اطلع بينا علي القسم دا مجنون يمكن يعمل فيها حاجه....
امجد بسخريه : عاوزه تسجني ابنك يا سحر هانم....
سحر بحده : امجد انت اتجننت ازااي تكلمني كده.....
امجد بعصبيه : كنتي عارفه ان اسد بيحبها مع كده خطبتيني ليها... انتي ايه يا شيخه انتي مستحيل تكوني ام...... ثم تركها وذهب
اختلست ملاك النظرات له بأبتسامة واسعه وهي لا تصدق انها زوجته حلم طفولتها وشبابها تحقق في لمح البصر ... قرصت نفسها بخوف وحزن من ان يكن ذلك حلم
نظر لها اسد ليراها حزينه الي تلك الدرجه تكره زاد سرعته
توقفت السياره في مكان منعزل خرج من السياره ليسحبها خلفه بعنف
ملاك بوجع : ابيه اسد براحه انت بتو"جعني.....
دفعها داخل المنزل لتسقط أرضا أغلق الباب خلفه بقوه أفزعتها
لم يبالي بوجعها قسي قلبه عليها كيف سمحت لغيره بان يصبح زوجها تذكر كيف امسك امجد يدها وضع الخاتم ليجنن..... جذبها من شعرها بقوه لتصطدم بصدره.....
بدون مقدمات التهم شف"تيها بين شفت"يه يقبلها بعن"ف شديد... وهي تتأوه بصوت مكتوم ويدها تبعده عنها..... لم يتركها الا عندما شعر بالد"ماء بين شفتيه..... ابعدها عنه ببرود
اسد بغضب : نص ساعه عاوز الشقه دي مرايا بتبرق والاكل يكون جاهز...
نظرت ملاك حولها بذهول فالشقه عباره عن غبار وعنكبوت
ملاك بطفوليه : بس انا كده هتعب....
تاه اسد بنبرتها الطفوليه ليهمس لنفسه : اوعي تنخدع ببراءتها دي كانت هتتجوز غيرك انا لازم اعذبها ايوه صح.....
تركها اسد وذهب الي الغرفه نظر من فتحت الباب يتابعها بأبتسامه يمنع نفسه عنها كي لا يأذيها فهي طفله لا تعرف شي عن الزواج سيعلمها كل شئ ولكن يجب معاقبتها اولا..
بعد نصف ساعه طرقت ملاك الباب
لا يوجد رد
ثم طرقته مره اخري
ايضا لا يوجد رد
ملاك من الخارج : أبيه اسد انت صاحي ولا نايم.....
فتحت الباب تبحث عنه ولكن غير موجود رات قميصه علي الفراش لتأخذه رفعته تحتضنه بحب وهي تدور حول نفسها بسعاده لتصطدم بحائط صلب رفعت نظرها تنظر له ببراءه.... لتشهق بصدمه وهي تتحسس صدره حيث كان عاري الصدر يلف منشفه حول خصره
رفع اسد يده يضعها علي فمها يمنع صريخها : اششش اهدئ...علي فكره انا زي جوزك.....
ثم رفع يده وهو يبتعد عنها ببرود وهو يتذكر عقابها: انتي بتعملي اية هنا....
ملاك بكسوف : آإنا.... أنا... ك.. كنت.. ج.. جايه... آآ... اقصد... يعني....اه..
اسد بخبث : انتي عاوزه تتحبر"شي بتجريني لرذ"يله وانا غلبان والشي*طان شاطر بقا...
نفت ملاك راسها بعنف وهي هتموت من الخجل : الاكل.. ج.. جاهز... ثم فارت هاربه من الغرفه
ارتدي اسد ملابسه عباره عن بنطلون اسود وعليه قميص ابيض وفجاه استمع الي صوت صراخها من الخارج ليركض اليها بخوف
اسد بلهفه : ملاك....
ملاك بدموع وهي ترتمي داخل احضانه : ابيه اسد اهي اهي الاكل اتحرق .....
اسد بحنان وهو يقبل راسها : فدائكي يا روحي قلبي المهم انتي كويسه....
اومات ملاك براسها بحزن حملها اسد لياخذها الي غرفته وضعها علي الفراش ثم نام بجانبها
ملاك بخجل : ابيه اسد انت هتنام هنا.....
شدد اسد من احتضانها وهو يغمض عينيها : اه.....
ملاك : طيب ابعد شويه....
اسد ببرود : لا....
ملاك بكسوف : آآ.. بس...بسس...
اسد بحده : مش ناقص وجع راس يلا نامي.....
ظلت ملاك تتقلب يمين وشمال وجهها اصبح كتله حمراء من شده الخجل
اسد بخبث وهو يهمس في ودنها : لو منمتيش دلوقتي هقوم اعمل حاجه هموت واعملها.....
وضعت ملاك يدها علي عينيها : انا نمت اصلااااا ثم غرقت في سلطان النوم
فتح اسد عيونه بعد ان نامت وقبل شفتيها بحب ثم دفن وجهه في عنقها
في منتصف الليل شعرت ملاك بيد تتحرك علي جسده فتحت عينيها لتفزع وو و وووو وووووالفصل التاسع
استيقظ اسد علي صوت صراخ ملاك بحث عنها بلهفه : ملاك يا حبيبتي انتي فين......
ملاك من فوق الدولاب : انا هنا يا ابيه اسد......
اسد بذهول : انتي ايه طلعك فوق كده....
ملاك بخوف : اعاااااا فأااااااااار علي السرير يا أبيه .....
اسد بخوف : يمامي فأااااااااار فين......
ملاك بضحك : مش عيب عليك يا أبيه تكون كبير وطويل زي العمود وبتخاف من فأر....
اسد بغيظ : طب انزلي يا زفته بدل ما اجيلك......
ملاك بعند : لا مش جايه واللي عندك اعمله.....
اسد بتمثيل : حاااااسبي يا ملاك الفأر طلع عندك.....



قفزت ملاك بخوف لتسقط عليه ليقعوا علي السرير .... تاه اسد بملامحها وهو ينظر لها بعشق حرك يده علي خدها
اسد بدون وعي : انتي حلوه اوووي...
وبتلقائيه اخفض نظره الي شفت"يها ليقترب منها يق"بلها بنعومه ورقه وهو يتفنن في قبل"ته لكي تبادله نفس الشعور..... بادلته ملاك بجهل اعجبه وذاد رغبته بها
سحر بصدمه : امجد حبيبي انت بتعمل ايه .....
امجد ببرود : زي مانتي شايفه يا سحر هانم... سيبلك البلد ماشي...
سحر بوجع : لا علشان خاطري متسبنيش وتمشي تاني....
امجد بقسوه : انتي اللي جبرتيني اعمل كدا......
سحر بدموع : ارجوك يا امجد متسبنيش وتمشي تاني واللي انت عاوزه انا هعمله.....
امجد بمكر : مستعده ان تتقبلي زواج اسد وملاك وانهم يعيشوا معانا ويتعملهم أحلي فرح.....
سحر بتردد : ب... بس.... آآ...
امجد بجديه : هو دا شرطي الوحيد...
سحر بحب : حاضر اللي انته عاوزه انا هعمله... بس متمشيش....
قبل امجد يدها : انتي عارفه انا بحبك قد اي... بس صدقيني اسد مستعد يضحي بعمره علشانك... مش وحشك يعني يا سوسو .....
اومات براسها عده مرات بدموع ليضمها امجد الي صدره بحنان
سالي من خلف الباب : لا اسد ليه لوحدي وبس... مش هسيب حد يأخده مني بعد الحب دا كله... انا لازم اتصرف باسرع وقت واخلص من ست الحسن والجمال ملاك دي.....
فتح اسد الباب : امجد..... ثم نظر خلفه بغيره
امجد بمرح : وسع يا عم الحج خليني ادخل في الطراوه...... بت يا ملاك انا جيت تعالي يلا .....
خرجت ملاك من الغرفه وهي ترتدي قميص اسد فقط وشعرها مفرود خلف ظهرها تصنم امجد لهيئتها المغريه التي لا تناسب سنها......
جز اسد علي اسنانه بغضب وغيره ليسرع باخفاءها خلف ظهره: جاي ليه...
ابتسم امجد بسعاده عندما لمح غيره اسد علي ملاك جلس علي الكرسي
امجد ببراءه : جاي اشرب قهوه....
اسد ببرود : معندناش...
امجد ببرود : ودي تفوتني برضوا انا جايب معايا كل حاجه المهم عما اعمل القهوه تكون جهزتم حاجاتكم علشان ترجعوا القصر... .
اسد بجمود : ملاك ادخلي جوه.... مش تتعب نفسك انا مش راجع....
سحر بحب : حتي لو قلتلك علشان خاطري انا....
استيقظ اسد علي صوت صراخ ملاك بحث عنها بلهفه : ملاك يا حبيبتي انتي فين......
ملاك من فوق الدولاب : انا هنا يا ابيه اسد......
اسد بذهول : انتي ايه طلعك فوق كده....
ملاك بخوف : اعاااااا فأااااااااار علي السرير يا أبيه .....
اسد بخوف : يمامي فأااااااااار فين......
ملاك بضحك : مش عيب عليك يا أبيه تكون كبير وطويل زي العمود وبتخاف من فأر....
اسد بغيظ : طب انزلي يا زفته بدل ما اجيلك......
ملاك بعند : لا مش جايه واللي عندك اعمله.....
اسد بتمثيل : حاااااسبي يا ملاك الفأر طلع عندك.....
قفزت ملاك بخوف لتسقط عليه ليقعوا علي السرير .... تاه اسد بملامحها وهو ينظر لها بعشق حرك يده علي خدها
اسد بدون وعي : انتي حلوه اوووي...
وبتلقائيه اخفض نظره الي شفت"يها ليقترب منها يق"بلها بنعومه ورقه وهو يتفنن في قبل"ته لكي تبادله نفس الشعور..... بادلته ملاك بجهل اعجبه وذاد رغبته بها
سحر بصدمه : امجد حبيبي انت بتعمل ايه .....
امجد ببرود : زي مانتي شايفه يا سحر هانم... سيبلك البلد ماشي...
سحر بوجع : لا علشان خاطري متسبنيش وتمشي تاني....
امجد بقسوه : انتي اللي جبرتيني اعمل كدا......
سحر بدموع : ارجوك يا امجد متسبنيش وتمشي تاني واللي انت عاوزه انا هعمله.....
امجد بمكر : مستعده ان تتقبلي زواج اسد وملاك وانهم يعيشوا معانا ويتعملهم أحلي فرح.....
سحر بتردد : ب... بس.... آآ...
امجد بجديه : هو دا شرطي الوحيد...
سحر بحب : حاضر اللي انته عاوزه انا هعمله... بس متمشيش....
قبل امجد يدها : انتي عارفه انا بحبك قد اي... بس صدقيني اسد مستعد يضحي بعمره علشانك... مش وحشك يعني يا سوسو .....
اومات براسها عده مرات بدموع ليضمها امجد الي صدره بحنان
سالي من خلف الباب : لا اسد ليه لوحدي وبس... مش هسيب حد يأخده مني بعد الحب دا كله... انا لازم اتصرف باسرع وقت واخلص من ست الحسن والجمال ملاك دي.....
فتح اسد الباب : امجد..... ثم نظر خلفه بغيره
امجد بمرح : وسع يا عم الحج خليني ادخل في الطراوه...... بت يا ملاك انا جيت تعالي يلا .....
خرجت ملاك من الغرفه وهي ترتدي قميص اسد فقط وشعرها مفرود خلف ظهرها تصنم امجد لهيئتها المغريه التي لا تناسب سنها......
جز اسد علي اسنانه بغضب وغيره ليسرع باخفاءها خلف ظهره: جاي ليه...
ابتسم امجد بسعاده عندما لمح غيره اسد علي ملاك جلس علي الكرسي
امجد ببراءه : جاي اشرب قهوه....
اسد ببرود : معندناش...
امجد ببرود : ودي تفوتني برضوا انا جايب معايا كل حاجه المهم عما اعمل القهوه تكون جهزتم حاجاتكم علشان ترجعوا القصر... .
اسد بجمود : ملاك ادخلي جوه.... مش تتعب نفسك انا مش راجع....
سحر بحب : حتي لو قلتلك علشان خاطري انا....
اسد بجمود :..........الفصل العاشر
أسد بعصبيه وغيره : انتي ازااااي تخليه يشوفك كدااااا...
ملاك بخوف : ابدا والله مكنتش اعرف انه برااااا....
جذبها اسد من شعر"ها بعنف : ولما عرفتي انه بره مدخلتيش ليه....
ملاك بدموع : ك.. كنت ه... هدخل.. و... الله....
اسد بحده وهو يمسح دموعها التي يكرهها : انتي غلطتي والغلط كان مني من الاول علشان كده ان هربيكي من جديد.....
فجأه قطع ملا"بسها بعنف وهي تصر"خ وتبكي بعنف اعميت عينه بغيره وهو يتذكر امجد وهو ينظر الي جس"دها
انق"ض عليها كالاسد الجائع يلت"هم جس"دها بشفت"يه بعن"ف ورغبه
ملاك وهي تبعده عنها بدموع : بابا ملاك خايفه....
ابتعد اسد عنها وهو يل"عن نفسه علي عصبيته جذب قميص من خزانته والبسها اياها.... حملها غصب عنها ليضعها علي قدمه
اسد وهو يعدل شعرها الاشعث : بس خلاص يا ملاكي اهدئ مش هعملك حاجه....
ملاك ببكاء : انت وحش علشان خوفت ملاك.....
اسد بهيام وهو يدفن وجهه بعن"قها : ملاك روح وقلب أسد....
ابتسمت ملاك بسعاده وهي تقبل خده ببراءه
اسد بمرح : يلا يا بت بدل ما اعمل حاجات هموت اعملها.....
ملاك ببراءه : حاجات ايه....
اسد بصوت عالي : صبرني يا رب.... ثم اكمل بحنان : يلا روحي غيري هدومك علشان ننزل نتعشي معاهم ....
اومات براسها وهي تركض الي غرفتها بوجهه احمر
اسد بسرعه : ملاك نسيتي شنطتك....
ذهبت ملاك الي غرفتها بسرعه كادت ان تقع ليسرع أسد بامساك يدها وكان هو كمان هيقع فمسك في الاواكره بتاعت الباب بقوه
اسد بلهفه: ملاك انتي كويسه....
اومات ملاك براسها بخوف نظر اسد الي الارضيه بتعجب لما يوجد زيت الطعام عليها
لمح خيال فتاه خلف العمود ولكن لم يظهر ذلك وتصرف بجهل
اسد بحنان : طيب يلا روحي نامي شويه متنزليش الا لما اقولك.....
اسد رجع اوضته تاني وهو بيفكر مين الشخص دا لمح مامته جايه
اسد بأبتسامة : تعالي يا ماما.....
سحر ببرود : بليييز اسد بلاش ماما دي قولي سحر هانم....
اسد باحباط : حاضر يا س.. سحر هانم....
سحر بمكر : كنت عاوزه ورق جوازك من ملاك علشان اخلص كذا حاجه كدا....
أسد ببرود : مفيش ورق.....
سحر : يعني ايه....
اسد ببرود : يعني بح مفيش ورق...
سحر : تمام....
اسد بحب : كنت عاوز نخرج نتعشي سوء...
سحر بلامباله : مش فاضيه....
اسد بوجع : حرررام عليكككككك ليه بتعملي فيه دا....
سحر بغضب شديد : أوعي تكون فاكر ان رجعتك علشان خاطر عيونك لا انا جتلك علشان امجد مش يمشي.... انا بكرهك من زمان ومش كنت عاوزك....
أسد بوجع : ل... ليه....
سحر بكره : علشان انت نسخه منه بتفكرني فيه وفي كل حاجه عملها فيه..... انت جيت عصب عني عن طريق اغت"صاب.. عارفه يعني ايه أغتصا"ب.....
نفي اسد براسه بدموع : ل... ل.. ا لا... آآ..
امسكت وجهه بعنف وهي تقاوم الماضي نظرت الي عيناه بقوه : هي دي الحقيقه كل ما ابص في وشك افتكره وهو بين"هش في لحم"ي وبيسرق اغلي حاجه بملكها شر"في وسمعتي كان بيضر"ني كل يوم ويحبسني .... ولما كنت بتدخل عليا بتخيلك هو.... والله العظيم غصب عني حاولت اتقبلك مقدرتش...
اغمض اسد عيناه بقوه بعدم تصديق وهو ينفي براسه : ل.. لو....س... سمحتي امشي.... آآ.....
حاوطت سحر وجهه بين يدها بندم : ك.. كنت عاوز تعرف ان بكرهك ليه....
نفي اسد براسه وهو يبتعد عنها يمسح دموعه بعنف
اسد بجمود مزيف : ع.. عاوز افضل لوحدي.....
اومات سحر رأسها بتعب وهي تقاوم ذكريات الماضي تركته منكسر ضعيف فشلت في احتواءه كأم ونسيت انه قطعه من روحها هديه بعثها الله لها....
رفع اسد راسه عندما شعر بيد تمسد علي راسه بحنان.... كان يتمنئ ان تكون هي ولكن خاب ظنه فوجدها ملاكه عشقه الوحيد.... ولكنه لا يجب ان تراه ضعيف
مسح دموعه بعنف : ملاك يلا علي أوضتك.....
نفت براسها بعند : لا انا هفضل معاك....
اسد بعصبيه : ملاك مش تعصبيني عليكي يلا.....
ملاك بدموع وهي تحتضنه : لا مش ماشيه....
ابعدها اسد عنه بعنف وهو يمسكها من يدها بقوه : انتي مبتفهميش ليه قولت مليون مره تسمعي الكلام....
ملاك بالم : أبيه اسد سيب ايدي بتو'جعني....
تركها اسد وهو يلعن نفسه لانه لم يقصد اخافتها .... لم يشعر بنفسه الا وهو يجذبها من شعر'ها يقبل"ها بشر"اسه وقوه ويده تتحرك علي منح"نيات جسد"ها بحريه
ابتعد عنها ببرود ثم جذب مفاتيح سيارته وخرج حولت ملاك الالتحاق به ولكن فشلت
بعد منتصف الليل راجع اسد وهو سكران شعر بحركه غريبه داخل غرفته فتح الباب بقوه وهو يترنح ليتصنم موضعه ووووووو
ارتدت ملاك قميص اسود بحملات رفيعه به فتحت ص"در كبيره تظهر نهد"يها... ضيق وقصير يظهر جمال ساقها
ملاك باغراء طفولي فهي تريد ان تخفف عنه قليلا : بيبي وحشتيني... ثم رفعت ذراعيها تحاوط عنقه بدلال بعدما قبلت وجنته
تصنم اسد مكانه وهو يبتلع ريقه بتوتر
ابتعدت ملاك عنه برقه مزيفه وهي تحاول السيطره علي خجلها
ملاك : اكيد جعان انا حضرتلك الاكل بأيدي..... ثم سحبته خلفها ليجلس علي الاريكه بذهول فهذه ليست طفله بل فتاه ناضجه ومثيره تثير رجو"لته...
اسد بتسأل : ملاك انتي شاربه حاجه...
ملاك ببراءه : اه شاربه عصير تفاح ....
اسد بأحباط : طيب فين الاكل...
رفعت ملاك الغطاء ليظهر طبق لحم وطبق حساء ومعكرونه
اسد بشك :انتي اللي طبخه الاكل دا..
ملاك ببراءه : اه...
اسد في سره: ( ربنا يستر )
مسك اسد الشوكه ولياخذ معلقين من المعكرونه في طبقه ثم جذب شريحه لحم ليري لونها اسود كالفحم
ملاك باحراج : اصلي حاطه عليها شوكولاته نوع جديد هيعجبك اووي ....
ابتسم اسد بحنان وهو ياكل شريحه الحمه المحترقه بابتسامه يكفي انها فعلت ذلك لاجله
توقف اسد عن الاكل وهو ينظر لها بحب اخفضت ملاك وجهها سريعا بخجل
ملاك بخجل : أبيه اسد....
اسد بهيام : عيونه....
ملاك بتذمر وكسوف : مش تبصلي كده....
اسد بحب : بلاش ابص للقمر دا حتي يزعل .... ثم وقف امامها ومد يده لها
اسد بدراما : تسمحيلي سينوريتا بالرقص دي.....
اومات ملاك براسها بسعاده اخذها اسد بين احضانه بحب يحاوط خصرها بتملك
اسد بدون وعي : ملاك تتزوجيني...
ملاك ببراءه الاطفال : يعني ايه هو احنا مش متجوزين.....
اغمض اسد عينه بغضب وهو يلعن نفسه فماذا كان ينتظر من طفله... ان تبادله مشاعره او تعرف عن تكوين الاسره او الحياه الزوجيه
حملها اسد بخفه ليضعها علي السرير برفق ثم نام بجوارها ليأخذها بين احضانه ويده العينه تتحسس جسد"ها العاري كل فتره....
استيقظت ملاك قبله تطالعه بابتسامة عاشقه وهي تنظر له بحب مررت يدها علي وجهه لتطبع قبله علي فكه.... ثم خرجت ليفتح عينه ذلك الخبيث بابتسامة لا تعلم انه لم ينام ليله امس بل ظل ينظر لها...
ارتدي اسد ملابسه وذهب الي غرفتها
سالي بابتسامة : اسد مش معقول... ثم ذهبت لتحتضنه ولكنه ابتعد عنها ببرود
اسد بهدوء مزيف : هو انتي عارفه اني زعلي وحش مش كدا .....
سالي بتوتر : اه طبعا بس ليه بتقول كده ...
اسد ببرود : بفكرك بس لانه الي بيقرب من حاجه بتخصني بيدفع تمنها غااااالي اووووووي المرادي انا فوتها بمزاجي بس المره الجايه هتدفعي تمنها غاااالي....
سالي بتعلثم : ق... قصدك.. آآ... أيه...
اسد بغضب : قصدي انتي فاهمه كويس ملااااااك خط احمر..... ودا اخر تحذير ليكي......
ثم تركها وذهب يغلق الباب خلفه بقوه افزعتها
سالي بجنون : ملاك.. ملاك.. ملاك كل بيحب ملاك... ملاك الاوله في المدرسه .. ملاك طيبه .. ملاك رقيقه.....ملاك حساسه... ملاك هتبقا دكتوره..... انا بكرهها الح"قيره سرقت مني حب عمرى.... بس وربنا منا سيباه ليها...أسد ملكي انا وبس.....
ارتدت ملاك ملابسها ونزلت الي اسفل ظلت تبحث عنه ولكن اختفي
امجد من الخلف : بدوري علي مين...
ملاك بخضه : امجد خضتني.....
امجد بغزل : سلامتك من الخضه يا قلبي..... بتعملي ايه هنا.....
ملاك بتسأل: مشوفتش اسد....
امجد بخبث : اه كان في اوضه سالي...
ملاك بصدمه : ايييييه ... وكان بيعمل عندها ايه انشالله.....
امجد ببراءه مزيفه : وانا ايه عرفني ما تروحي تسألي اسد.....
ملاك بغضب : ماشي.....
ابتسم امجد وهو يدندن احدي الاغاني باستمتاع
امجد : عارفكم كلكم منغاااااظ مخكم فاضي وانا ألماااااظ
لم ياتي اسد الي المنزل الا في المساء
سالي بسعاده : هاي يا حلوين عاملين ايه ....
ملاك اكتفت انها حطت وشها في الصحن وسحر كملت اكلها عادي
امجد بابتسامة متكلفه : الكل بخير اقعدي كلي حماتك بتحبك....
سالي بمكر : ما هي فعلا بتحبني مش كده يا سوسو هانم....
سحر ببرود : الحمد لله شبعت....
سالي بمكر : استيني يا سوسو هانم مش هتباركلي..... ثم رفعت يدها ليظهر خاتم الماس
سالي بنظرت تشفي ل ملاك : اسد اتجوزني.....
ملاك بصدمه: ...........الفصل الثاني عشر
وقفت ملاك قدام اسد بصرخ : انت فعلااااا اتجوزتها..... اتجوزت علياااا....
أسد ببرود مزيف : ايوه اتجوزتها...
ملاك بصدمه : طب ليييييه....
اسد : اظن من حقي والشرع حلل ليه اربع يعني لسه اتنين....
ملاك بسخريه : وانت الصادق لو طل"قتني يبقي ليك تلاته.....
مسكها اسد بغضب : ملاااااك مش تختبري صبري وسيره الطلاق متجيش علي لسانك تاااااني فاااااهمه......
ملاك بغضب : لا مش فااااهمه لييييه عملت فيه كداااااا حرااااااام عليبييبيك يا اخي.....
اسد بعصبيه شديده : علشان انتي طفله..... طفله متعرفيش يعني ايه جواز وحقوقي ڪ زوج انا مش ارتكبت جر"يمه يا ملاك هانم انا اتزوجت واحده من سني تفهمني ودل"عني وتديني اللي انا عايزه مش طفله اكتر طموحتها عاوزه مصاصه وتروح الملاهي .....
لم تشعر ملاك بنفسها الا وهي تسقط ارضا فاقده للوعي ليركض اسد اليها بخوف
أسد بلهفه : ملاك... ملاك فوقي يا حبيبتي.....
ابعده امجد يد اسد عن ملاك ببرود لينظر له اسد بشراسه وغيره : دي مراتي....
امجد ببرود : دلوقتي افتكرت انها مراتك..... لو سمحت يا اسد باشا سيبها وروح مع مراتك دا حتي الليله دخلتك يا عريس....
اسد بعصبيه فهو خائف علي ملاكه: عريس وزفت ايه..... اوعي....
ثم حملها وصعد بها الي غرفته ووضعها علي الفراش ثم خرج
اسد بخوف : طلبت الدكتوره....
أومأ امجد براسه ليقول بحده : ملاك لو مش عاوزه تعيش معاك ف طلقها وسيبها تعيش حياتها مع اللي يستاهلها.....
اسد بغضب وغيره : دانا اقت"لها واشرب من دمها لو فكرت تعمل كدا
ملاك ملكي ومستحيل تكون لغيري...
امجد بغيظ : كلما انت بتحبها اتجوزت عليها... ليييييييه....
قاطع حديثهم دخول الطبيب وكشف عليها
الطبيب بعمليه : عندها هبوط والظاهر مش بتاكل كويس وانا كتبت ليها الادويه دي وياريت تبعدوها عن اي حاجه بضيقها.....
أومأ اسد براسه وهو يغمض عينيها بقوه يقاوم دموعه....
دخل عند ملاك وانصدم لما شاف وشها باهت وشفتها زرقه... قرب منها وباس راسها
اسد بهمس : انا اسف سامحيني غصب عني والله ..... ثم نام بجوارها ليأخذها بين احضانه بقوه كأنه يخشي فقدانها....
سحر بغضب : اظن انك مبسوطه دلوقتي عملتي اللي انتي عاوزه.... وكسر"تي فرحتها قبل ما تلبس الابيض....
سالي بحزن : ملاك هتبقي كويسه صح.....
سحر بتهكم : اوعي تقوليلي انك بقا عندك قلب وبتحسي....
سالي بوجع : ربنا يسامحك.... ثم تركتها وذهبت
سحر باستغراب : مالها دي اكيد شاربه حاجه.....
في الصباح
استيقظ اسد قبلها ينظر لها بإبتسامة حزينه ثم قبل راسها بعمق
اسد بهمس : سامحيني يا روح قلب اسد .... ثم وضع ورده حمراء مكانه ثم خرج
استيقظت ملاك بإبتسامة وضعت يدها بجانبه لتجده فارغ عقدت حاجبيها بتعجب ثم اتسعت ابتسامتها وهي تري ورده حمراء
ملاك بسعاده : ابيه اسد .... ثم ركضت تبحث عنه قابلها امجد
امجد بإبتسامة : صباح الخير عامله اية دلوقتي احسن....
ملاك بشقاوه : زي القرده المهم ابيه اسد فين....
امجد بهدوء : ملاك انا عارف اللي حصل امبارح مش هين بس... آآ....
ملاك بمرح : رغاي انت اووووي يا امجد...... ثم اكملت
ملاك بتلقائيه : بقولك عاوزه اشوف اسد اصله وحشني .....
فغر امجد فاه بصدمه وهو ينظر لها بذهول فهل من المعقول ان تكون جنت
ملاك بخجل بعدما استوعبت حديثها: خلاص انا هشوفه لوحدي .... ثم فرت هاربه من امامه
راته يجلس علي المائده يقرا الجريده وامامه فنجان من القهوه ركضت اتجاهه بسعاده فحقا اشتاقت له كانها لم تراه منذ زمن ولكنها توقفت فجأه بصدمه وووووووو
سالي بدلع قعدت علي رجل اسد علشان تغيظ ملاك : بيبي ممكن تأكلني بأيدك .....
أسد شاف ملاك واقفه علي السلم بجنب عينيه فاتكلم بصوت علي علشان تسمعه
اسد بابتسامة : بص كدا دانتي تأمري يا قمر.... ثم امسك الملعقه وبدا بأطعامها.....
سالي بحب : تسلملي يا عيوني يا روح قلبي متحرمش منك ابدا....
تصنم جسد ملاك بصدمه فيبدو انه لم يكن كابوس بل حقيقه وانه تزوج عليها ليله أمس.... لم تشعر بنفسها الا وهي تسقط ارضا
لتسرع سحر بأمساكها بلهفه وهي تصرخ بخوف: ملااااااك...
كاد اسد ان يركض اليها لتسرع سالي بأمساك يده وهي تنفي براسها
ملاك وهي بتبص ل أسد بدموع: ماما سحر انا تعبانه ممكن توديني اوضتي...
سحر بحب : انتي كويسه.....
ملاك بابتسامة وجع : اه بس عايزه انام ممكن ....
تركتها سحر وهو تشعر بالحزن لأجلها فملاك ليس ابنه اخاها بل ابنتها فذهبت الي اسد
سحر بغضب : سالي لو سمحتي روحي اوضتك محتاجه اتكلم مع الاستاذ شويه....
أومأت سالي رأسهابطاعه وهي تركض الي أعلي
أسد ببرود : خير....
سحر بحده : لحد امتي هتفضل كده اناني مستهتره ومش بيهمك الا مصلحتك.....
اسد بجمود : لو هتقولي الاسطوانه المخرومه بتاعتك فالاحسن ليه امشي مش ناقص نكد انا....
سحر وهي تمسك يده بعنف : استني هنا لما اكلمك تقف وتكلمني... ثم انت لسه شوفت نكد...... مش دي ملاك اللي كنت هتهد الدنيا علشانها.......
اسد بجمود : اظن ان دي حياتي الشخصيه ومحدش ليه يدخل فيها......
سحر بغضب شديد : لا ليه لما الاقي بنتي بتموت قدامي يبقا ليه ونص فااااهم...... استني هنا انا لسه بكلمك.....
اسد بعصبيه : عااااااااوزه اييييه.......
سحر بغضب شديد : اللي عنده كل"ب احسن من ابن عال زيك انت ايه ياااااخي معندكش صنف الد"م مش بتحس... هو اللي زيك بيعرف يحب اصلاااا ... لييييه اتجوزت ملاك ودمرت حياتها..... لييييه....
في الغرفه
شعرت ملاك بالعطش فذهبت الي أسفل لكي تجلب مياه ولكن تصنمت مكانها بصدمه
اسد بكذب : اتجوزتها عند فيكي.....
سحر بصدمه : ايييييه....
اسد ببرود مزيف : مستغربه اووووي ليه دي الحقيقه انا اتجوزت ملاك عند فيكي..... مش اسد الصياد اللي نفسه في حاجه ومش يحصل عليها......
سحر باستحقرار رفعت ايدها لتصفعه الم طاااااااخ : انت مستحيل تكون بني أدم انت واحد زبا"له واح"قر من انك تكون ابني انا بكر"هك بكره"ك.....
..............................
وضعت سها وشاح علي وجهها وهي تلتفت يمينا ويسارا خوفا ما ان يمسك بها زوج امها بعد ان هربت منه..... انتبهت الي خطوات اقدام خلفها تتابعها تحاول ان تلحق بها... لتسرع بخطواتها وهي تحاول الفرار منه..... بعد نصف ساعه ركض... تنهدت براحه وهي تلتفت يمينها حيث اختفي ذلك الشخص.... شاورت الي الاتوبيس لتسرع الي الداخل تجذب الملابس الي جسدها بقوه من شده البروده.... وضعت راسها علي النافذه لتغفو..
وبعد ساعه... فتحت عيونها لتشهق بصدمه وهي تري ذلك الشخص مره اخري.... أسرعت تخفي وجهها بالطرحه التي ترتديها : لو سمحت انا هنزل هنا يا عمو.....
لتسرع بالركض مره اخري وقفت فجأه تنظر حولها باستغراب اين ذلك القصر : مكنش لازم اعمل فالحه وانا معرفش المكان.... او يمكن حد نقل القصر من هنا ماهو مش معقوله اكون حمار"ه وتهت.....
وقف الشخص خلفها يتشمم عطرها الفواح : محتاجه حاجه يا انسه....
فزعت سها وهي تشهق برعب :آآ... انت عايز مني ايه.... علشان آآ.. خاطر ربنا سيبني امشي.... وانا هديلك فلوس آآ.....
امجد بهدوء : اهدي يا انسه انا مش عمل ليكي حاجه انا بس كنت عايز اساعدك......
سها ببكاء : هو اللي باعتك صح....
امجد باستغراب : مفيش حد باعتني...
سها : اومال انت ماشي ورايه ليه وبتعمل ايه هنا ....
امجد بنفاذ صبر : انا مش ماشي وراكي انا جاي بيتي علشان ساكن هنا ....
سها : طب انا عاوزه اروح قصر اسد الصياد.....
امجد بعفويه : بس كدا.... دانتي تأمري يا جميل تعالي اوصلك....
اتسعت عينيها بصدمه وخوف وهي تبتعد عنه ل يبتسم امجد : تفتكري ينفع اخط"فك وسط الناس كدا... متخافيش مني يلا.....
اومات براسها بتردد لتركب جانبه راي علامات اصابع علي خدها ولكن لم يعقب حاليا : هو انتي راحه قصر اسد الصياد ليه....
سها بعفويه : انا راحه اشوف ملاك ....
امجد : علي فكره ملاك تبقي بنت خالي ......
صفقت سها بيدها كالاطفال بإبتسامة : بجد... طيب يلا بسرعه علشان منتأخرش...
امجد بخفوت : لا هبله وبشهاده....
سها : تعرف ان اول مره اتوه هنا... بس بقالي فتره مجتش....
امجد بتسأل: بقالك اد ايه كدا ....
اخفضت راسها بحرج : شهر.....
كتم ضحكته كي لا يزيد احراجها : يلا انزلي وصلنا .......
سها : ايوه هو دا القصر انا كنت عارفه دا بتاع ملاك صحبتي....
امجد بهمس : لا هبله هبله
ولكن قبل تنزل من السياره وجدت يد تسحبها بقوه وعنف وووو.وووو
أسرعت ملاك الي غرفتها تجذب حقيبتها تضع بها ملابسها بدموع
ملاك وهي تمسح دموعها كم كنزتها كالاطفال : أبيه اسد مش عاوز ملاك .. أبيه اسد مش بيحب ملاك... أبيه اسد زعلان من ملاك علشان كده ملاك هتسيب القصر وتمشي تروح بيت بابا .....
انتهت ملاك من وضع ملابسها داخل حقيبتها وأسرعت بأخفاءها خلف السرير شعرت بأحد يفتح الباب عليها لتسرع بتصنع النوم وهي تغطي نفسها
تقدم اسد الي الداخل قلب مقبوض وجدها نائمه كالاملاك مرر يده علي خصلاتها بحنان وهو يتأمل ملامحها بإبتسامة حزينه ثم قبل راسها بقوه
سالي وهي تدخل الغرفه : أسد انت بتعمل ايه هنا....
اسد بخفوت : تعالي نطلع علشان مش تصحي....
اومات براسها بخفوت وهي تخرج وهو خلفها بعدما تطلع اليها نظره اخيره كانه يعلم انها سترحل اليوم
سحبها سيد زوج امها بقوه وعنف ‬‏: بتهربي مني يا وس"خه يا زب"اله يا تربيه شو"ارع........ ثم رفع يده يضر"بها علي خدها.... ولكن قبل ان تلمسها امسكه امجد بغضب ليدفعه ارضا
امجد وهو يسدد له عده ضر"بات علي وجهه : هي من دي اللي زبال"ه يا ك"لب.....
سيد وهو يتنفس بصعوبه : انت مين يا جدع انت......
امجد بعصبيه : انا اللي هاخد رو'حك يا ابن الك**لب ....
سيد بدموع مزيفه : يا بيه دي بنتي والنهارده فرحها وهربت مع الو"سخ اللي ماشيه معاه وخلت رقبتي زي السمسمه قصاد الناس ....
تركه امجد ينظر لها بحده وغيره لا يعلمها لتسرع سها بالنفي وهي تهز راسها بقوه : ابدا والله دا زوج امي وكان عاوز يجوزني لرجل عجوز....
سيد بغضب وهو يجذبها من شعر"ها بقوه : وكمان بتكد'بي يا بنت الك"لب.....
امجد بغضب شديد وهو يجذب خصلا"تها من بين يده لتسرع هي بالوقف خلفه ڪ حمايه : ليله اهلك سوداء بتمد ايديك علي مراتي.....
سيد بصدمه: م... مرات مين يا بيه...
امجد ببرود : مراتي انا مدام سها الصياد......
سيد بعصبيه : انت بقااا البا"ئف اللي متقر"طسه معاه...
امجد بغضب : اسمك مراتي ميجيش علي لسانك يا كلب..... ثم نادي بصوت عالي: عبدو عبدو....
عبدو بسرعه: تحت امرك يا بيه....
امجد بجمود : ارمي الحيوا"ن دا برا ومش تدخله تاني
سها بغضب طفولي : علي فكرة يا عمو انت كداب علشان انا مش مراتك...
امجد بغضب من نعتها له : ادخلي جوه مسمعش ليكي صوت يلاااااااا.....
فرت سها هاربه بخوف وهي تبرطم بغيظ ابتسم امجد علي طفوليتها
امجد بضحك : حيم"ش يلااا العب يلااااااا....
سالي بنفاذ صبر : اقعد بقا يا اسد والله العظيم كويسه وانت شوفتها بنفسك .....
اسد بخوف وقلب مقبوض : مش هطمن عليها الا ما اشوفها بعيني واقفه وبتضحك زي زمان .....
سالي بعصبيه : لا بقا دا اسمه جنان ما هو مش معقول تخرب كل الاتفاق علشان كده.... بعدما ما خلتها تكر"هك ترجع تحبك تاني.....
أسد بدموع : مش قادر يا سالي انا بحبها اووووي وقلبي موجوع عليها اووووووي وانا شايفها ورده دبلانه كدااا.....
سالي بعطف : روحلها يا اسد وقوليلها كل حاجه وخليها تعيش معاك اخر ايامك وكلها وجع والم....
مسح اسد دموعه بعنف وهو ينفي براسه : لا مستحيل اسمح بكده انها تكر"هني وتكمل حياته احسن من انها تشوفني بمو"ت كل يوم اقدمها.. ارجوك يا سالي انتي وعديني محدش هيعرف بالمرضي وانك تكملي لاخر.....
اومات براسها وهي تعلم ان ذلك انتحار له كان من المفترض ان يكون بالخارج يعمل تلك العملية شهقت بصدمه وهي تسمع صوت ارتطام امام باب الغرفه
اسرع اسد بفتح الباب لتجحض عيناه وهو ينظر امامه بصدمه وو ووووووو.
اسد بصدمه وهو يفتح الباب بقوه : أمجد...
قاوم امجد دموعه وهو ينفي براسه بقوه : كل اللي سمعته غلط مش كده انت كويس ومفيش حاجه من الكلام دا صح......
اسد غمض عينه بوجع مكنش منتظر شفقه من حد رغم ذلك قال ببرود مزيف : مش تقول انك زعلان علشاني المفروض تفرح لاني هسبلك كل حاجه وأولهم ملاك ......
بدون مقدمات رمي امجد نفسه داخل احضانه وقعد يبوس فيه وبعدها مشي واسد مش عارف يعمل ايه واقف مذهول من الصدمه فاق علي صوت سالي وهي بتقول بوجع: علي فكره امجد بيحبك يا أسد.....
اسد بحده: سالي لو سمحتي سيبيني لوحدي......
سحر راحت ل ملاك اوضتها فتحت الباب بقوه فزعت ملاك
سحر بحده وهي ترمي الاوراق علي الطربيزه : امضي علي الورق دا....
ملاك بخوف : ح... حاضر... ب... بس دا.... آآ.. أيه... آآ.....
سحر ببرود : ورق طلاقك......
ملاك بصدمه : ط... طلاق....آآ.. ب..بس.. انا....م..مش.... ع... عاوزه... اطلق.... آآ...
جذبتها سحر بعنف من ذراعها : انت ايه يا بت معند"كيش كرا"مه ولا كبرياء...... اسد اتجوزك عند فيا علشان انا رفضت مش علشان بيحبك يعني..... والدليل ان اتجوز الوسخ"ه سالي وعايش في سبات ونبات وانتي عاوزه تربي ليه عياله....
ملاك بغباء وبراءه : سالي حامل وهتجيب نونو.....
سحر بغضب : بت انتي انا مش ناقصه انا عندي مراره واحده اخلصي امضي......
ثم ابتسمت بخبث وهي تكمل حديثها : ثم اسد هو اللي بعت الورق ومضي كمان علشان يخلص منك......
ملاك بدموع ووجع : انتي بتكدبي عليه صح ابيه اسد مش هيعمل كدا في ملاكه ...
سحر بتهكم في سرها : طول مانتي بتقولي ابيه اسد هيعمل اكتر من كدا...
دخل امجد الغرفه بغضب من امه وكر"هها الدائم ل أخيه أسد ... جذب الورق وشقه نصفين
سحر بعصبيه : انت بتعمل ايه يا مجنون.....
امجد بهدوء مزيف وهو ينظر الي ملاك : ملاك ممكن تروحي تعملي ليه كيك حلو ليه بأيدك الحلوين دووول....
اومات براسها بإبتسامة باهته وهي تذهب
امجد بغضب : ليه كل مره بتجبر"يني اني اكر"هك....
سحر بعصبيه : امجد احترم نفسك واعرف انك بتكلم امك......
امجد بوجع : ياريتك ماكنتي امي يا شيخه يارتني ما رجعت كرهتين"ي في حياتي.......
سحر بإبتسامة : امجد حبيبي كل حاجه هترجع زي ما كانت وبتحلم كمان انا قررت خلاص اسد هيسيب الفيلا ويمشي يطلع من حياتنا.... وانت تتجوز ملاك وتعيشوا حواليا....
امجد بتسال : انتي ليه بتعملي فيه كدا وليه خلتيني اكر"ه اخويا.... هو اسد دا مش ابنك زي ما انا ابنك....
سحر ببرود : اسد مش ابني ولا كان اخوك وعمره ما كان..... امجد ارجوك اسد ماضي وخلاص هو قرر يخرج من حياتنا ويسافر وانا وافقت علي كدا......
ملاك وهي تخرج مكونات الكيك ولكن توقفت فجأءه : هو عاوز كيك بالشكوكلاته ولا الفرواله ولا الفانيلا..
الخدامه من الخلف : الاستاذ اسد بيحبها بالفرواله......
توقف قلب ملاك بوجع وهي تتذكر كر"هه لها قاومت دموعها وهي تركض الي غرفتها
امجد بدموع : ههههه تعرفي انك صعبانه عليه اووووي لكن شابوا ليكي تستاهلي جائزة نوبل لانك اول مره تبعت ابنها علي الموت.....
سحر بعدم فهم : انت بتقول ايه انت اتجننت.....
امجد بوجع : اه اتجننت افرحي يا سحر هانم انتي خسرتي اسد من هو صغير وهتخسريه لابد...
سحر بصدمه : ا.. انت.. آآ... تقصد.. أيه... آآ.....
امجد بصراخ : أسد بيموت وقرر يبعد عن الكل مثل انه اتجوز سالي علشان ملاك تكر"هه اسد عنده cancer......
نفت سحر رأسها بصدمه وهي تجلس علي كرسي تذكرته هو طفل كانت تعشقه اكثر من اي شخص ولكن حماتها هي السبب
وضعت ملاك يدها علي فمها تمنع شهقه كادت ان تخرج منها نفت براسها باصرار وهي تقرر فعل شي ولكن الاجابه عندها فمن هي يا تري.....؟! ملاك.... انتي بتعملي ايه هنا..... وازاي تيجي لوحدك في وقت متاخر كده.......
نفخت ملاك خدها بغيظ وهي تبعد اسد لتتقدم الي الداخل وهي تهتف بتذمر : ايه كل دي اسئله دا بدل ما تدخلني وتجبلي بوق ميه .....
أسد بذهول : بوق ميه.....
ملاك وهي تسبل باهدابها باغراء طفولي مضحك : اه عطشانه....
بلع أسد ريقه بتوتر فتلك الملاك سوفه تصيبه بذ"بحه قل"بيه يوم ما... ابتعد عنها كي لا يأذيها بمشاعره وذهب يجلب لها كاس ماء
اسد : تشربي الميه وتمشي آآ.... وقع الكاس من يده وهو ينظر لها بصدمه وهو يري امامه فتاه مثيره.... بل حوريه..... ترتدي بدله رقص شرقي مكونه من قطعتين ولكنها شفافه تظهر جسد"ها بخساء......
اقتربت منه ملاك بخفه كالفراشه وصوت خلخ"لها يعذف خلفها بنعومه
وضعت ملاك يدها تتحسس لحيته التي اطالت قليلا لتعطيه هيئه رجوليه جذابه
تصنم جسد اسد لفعلتها اغمض عينيه يستمتع بذلك الشعور الذي طالما حلم به
ملاك برقه : أبيه أسد....
فاق اسد ليسرع بالابتعاد عنها وهو يلع"ن نفسه ومشاعره التي تتحكم بهم طفله لم تتخطي السبعتاشر سنه
أسد وهو يوليها ظهره : ملاك البسي هدومك يلا علشان اروحك.....
ملاك بحزن : انت مش مبسوط معايا وعاوزني امشي.....
أسد كان نفسه في اللحظه دي ياخدها في حضن"ه ويقول ليها انه عمره ما حب ولا هيحب حد قدها بس افتكر مرضه وانها لازم تكر"هه علشان تعرف تكمل حياتها....
ملاك حست بيه وعرفت هو بيفكر في ايه وكانت متوقعة منه اي حاجه بس لا هي مش هتسيبه
ملاك مسكت ايد اسد وهو بص ليها من غير كلام وبيقاوم نفسه بصعوبه
ملاك بإبتسامة خجوله : أسد تتجوزني......
اسد بص ليها بدهشه هو اصلا مش مستوعب هي قالت ايه
اسد بصدمه : انتي قولتي ايه.....
ملاك بإبتسامة صافيه : بحبك ❤...
هنا اسد مش حس بنفسه الا هو بيتناول شفت"يها الشه"يه بشف"تيه يتذو"قها بشغف وجنون حينما شعر بها تبادله قب"لته بجهل اثاره ليحملها يتجه بها الي غرفته يضعها علي السرير يعمق قب"لته...... وقد بدا لسانه يتذوق عن"قها..... وامتدت يده يمررها علي منح"نيات جسد"ها المغر*ي... وقد ازداد جنون قبلا"ته وعثفت رغبته بانفاسه التي لفحت جسد"ها الف"ض فيما بدا بتوزيع قبلا"ته عليه....
انتفض اسد بصدمه يبتعد عنها وهو يجذب خصلات شعره بقوه ماذا كان يفعل....؟! كانت حياتها سوف تتوقف عليه وهو لا يريد ذلك.... بل يريد لها حياه افضل حتي لو كانت مع غيره..
وقبل ان يبتعد عن السرير اسرعت ملاك بامساك يده بلهفه : ابيه اسد..
ابعد اسد يدها ببرود مزيف : يلا قومي البسي هدومك علشان هنمشي.....
ملاك بدموع : بس انا عاوزه افضل في حضنك....
كاد ان يضعف ولكن قاوم ذلك : متتأخريش مستنيكي بره.....
أسرعت ملاك اليه تمسك يده بغضب طفولي محبب لقلبه : انت ليه بتعمل معايا كدا.... حرام عليك..... هو انا وحشه.... انت ليه مش بتحب ملاك زي ما ملاك بتحبك....
ابتسم اسد بحب وهو يقبل دموعها بشفت"يه بحب : بالعكس ملاك اجمل الحلوين......
ملاك بطفوليه وهي تعبث بملابسه : طيب ليه بتعمل فيها كدا.....
أسد بشرود : لانك تستاهلي شخص يحميكي ويحافظ عليكي.....شخص في سنك يفهمك وتفهميه شخص يعيش علشانك.....
ملاك بحزن : ومينفعش يبقي انت...
اسد بجمود : لا.....
ملاك بدموع : بس انا عاوزك انت...
اسد بحزن : بس انا منفعكيش....
ملاك بغضب شديد : يعني انت هتكون مبسوط يعني لو شوفتني في حضن غيرك.... ولا انت مبسوط وانت شايفني مذلوله ليك علشان اوهام اخترعها عقلك......
اسد بصدمه: اآ... أنتي..... ع... آآ
قاطعته ملاك بعصبيه وهي تشوح بيديها كالاطفال : اه عارفه وزعلانه منك علشان كان المفروض تشاركني وجعك مش تشاركه مع واحده غيري...
أسد بقلق من تنفسها العالي وهي تحاول التقاط انفاسها: ملاك اهدي...
ملاك بدموع وصدق وهي تمسك يده تق"بلها : اسد انا بحبك ولو ليك يوم واحد بس عاوزه اعيشه في حضنك ارجوك مش تحرمني من حقي فيك...



في الصباح ❤️استيقظت ملاك علي يد تعبث بخصلات شعر"ها لتبتسم بتلقائيه وهي تجذب نفسها داخل احضان محبوبها
اسد بابتسامة : يلا يا بكاشه صح النوم وبطلي كسل.......
نفت ملاك راسها وهي تتعمق داخل احضانه اكثر لتزداد ابتسامته وهو يقبل راسها براحه
اسد بشرود : تفتكري في أمل.....
ملاك بإبتسامة حزينه : انا واثقه في ربنا مش بعد ما بقيت ليه يأخدك مني......
أسد بحب : انا أسف لاني.... آآ.... اسرعت ملاك بوضع يدها علي فمه تمنعه من استكمال حديثه
ملاك بدموع : هترجعي يا اسد وهلبس ليك الابيض انت هتكون كل حياتي......
جذبها اسد الي احضانه وهو يقبل راسها
ملاك داخل احضانه : ارجوك يا اسد قولها نفسي اسمعها منك.....
حاول اسد مقاوم دموعه فهو لا يريد ان يعطي لها اي امال حاول تغير الموضوع : انا جعان ونفسي اكل من ايدك.....
ثم اكمل بمرح زائف: بس والنبي من غير شوكلاته.....
بعد مرور اسبوع❤️سافر اسد الي الخارج واخذ ملاك معه بعد اصرارها الكبير بالذهاب معه ولحقه به امجد بعدما ترك والدته وادرك كم يعشق شقيقه
اسد باصرار : انا عاوز اشوف امجد...
الممرضه باعتراض : ولكن سيدي....
اسد بحده : اظن انتي سمعتي كويس انا عاوز ايه.....
الممرضه بخوف : تحت امرك سيدي...
امجد بلهفه : انت كويس حاسس باي وجع....
اسد ببرود فهو لا يريد ان يعطي له امل بامر علاقتهم : ملاك تبقي في عينك... ولو.. وو.. اقصد لو مت اتجوزها وعوضها وابعدها ان سحر هانم وحقق ليها كل اللي نفسها فيه ووآأ ...
اسرع امجد يلقي نفسه داخل احضان اسد ينفي براسه بقوه وهو يبكي كالاطفال : لا انت هتكون كويس وهتعيش وترجع ل ملاكك حب عمرك
اسد بجمود مزيف : امجد لو بتحبني اوعدني.....
امجد بدموع : اوعدك....
وبعد ساعه دخل اسد الي غرفه العمليات وبعد مرور ثلاث ساعات خرج الطبيب يخلع الكمامه وهو يتنهد بتعب
ركض امجد وملاك عليه ليقول امجد بلهفه : اسد عامل ايه يا دكتور.....
ملاك بإبتسامة أمل : أسد هيعيش ليه صح.....
اغمض الطبيب عينيه بأسف: انا اسف البقاء لله .....
الي اللقاء غدا في الخاتمه#الخاتمه
حسام بحب : ملاك تتجوزيني....
ملاك بحرج وحزن : انا اسفه بس قلبي مش ملكي .....
حسام بحزن : لسه بتحبيه.....
ملاك اكتفت انها غمضت عينيها بالم هي امته نسيته اصلا اسد عامل زي المخدر"ات اللي مش بتخرج من الجسم حبه ادما"ن ومستحيل تحب حد غيره.... حاولت بس كل مره بتفشل....
حسام ابتسم بوجع من صمتها بس لسه عنده امل انها تحبه وتحس بيه
مسك ايدها وحس بر"عشه جسمها وانكماشها بس معلقش: ملاك انا بحبك وهفضل متمسك بيكي لحد ما تحبيني... لاني عارف انك محتجاني جنبك وانا واثق ان هقدر اخليكي تحبيني زي ما انا بحبك....
ملاك بحزن : حسام ارجوك عاوزة امشي.....
أومأ براسه بحزن وخرج من الكافيه وركب السياره
حسام بتذكر وهو يخبط جبهته : اخخخ كنت هنسي الورق علي الطربيزه خليكي هنا وانا هاجبها علي طول.....
بعد ما حسام خرج ملاك طلعت السلسلة هي عملتها فيها صوره اسد ومبتسم.... لفت نظرها خيال علي المرايه السياره بصت لقت اسد واقف قدام السياره وبيعدل شعره اللي بقا كبيره وبعدها عدل النظاره علي عينيه.....
ملاك حست بقلبها انه بيدق بسرعه ومش قادره تتنفس: أ... أسد.. آآ...
كانه طيف اختفي مره واحد وظهر في اخر الشارع وهو بيصفر.... ملاك دموعها نزلت مره واحده بفرح وتحاول تنزل من الباب بس مقفول وتنادي عليه والازاز كاتم الصوت
ملاك حست ان هيمشي تاني وهتخسره الفكره دي جننتها وبقت زي المجنونه بتخبط علي الازاز بايديها الاتنين بقوه : أسددددددددد...
حسام جه جري بخوف وفتح العربيه بسرعه ملاك نزلت منها تجري بسرعه
حسام بأستغراب : ملاك انتي راحه فين....
بقلم #بثينه صلاح
ملاك طلعت تجري ودموعها نازله بفرح ان احساسها صح وبتدور عليه حسام جري عليه بخوف ولهفه : ملاك ايديك بتنزف
ملاك بدون وعي : حسام اسد عايش انا شوفته والله العظيم عايش خلينا نطلع بسرعه قبل ما يمشي....
حسام بإبتسامة حزينه : اسد مات يا ملاك ودي ارادت ربنا مفيش حد بيرجع من الموت واستغفري ربنا واتقبلي بالامر الواقع.....
ملاك بعدته عنها بعنف : انت اناني مش بتحب غير نفسك واللي انت عمرك ما هتفهمه اني عمري ما هكون ليك اسد عايش ومستحيل يسيب ملاكه هو وعدني.....
حسام بحكمه : طيب تمام نروح المستشفى نشوف الجرح واوعدك هنرجع ندور عليه....
دخل امجد علي امه ودموعه مش بتتوقف : عامله اية دلوقتي يا حبيبتي.....
سحر وهي بتبص علي الباب : شوفت بدله المدرسة الجديده بتاعه اسد هيفرح اوي لما يشوفها وانا عارفه انه بيحب اللون الاسود....
اقترب امجد من امه يحضنها بقوه وهو يشهق بالبكاء كالاطفال
سحر بعبوس : انت زعلان علشان مامتك مش جابت ليك شنطه...
اوما براسه وهو يقبل راسها ثم ابتعد عنها
سحر باستغراب : هو اسد اتاخر النهارده ليه.....
خرج امجد لتقابله سها : كل حاجه هترجع زي ما كانت بس الكل محتاج وقت.....
أومأ امجد براسه بحزن وهو يمسح دموعه
سها بحزن لاجله: انت كويس...
نفي امجد راسه بقوه ليقول: ممكن اعمل حاجه مش تمنعيني ولا تسالي اي أسئلة ..
أومأت براسها بتردد ولكن حالته اجبرتها علي ذلك وبدون مقدمات جذبها بقوه يد"فن وجهها في ع"نقها وهو يبكي بقوه.... تصنم جسد"ها لفعلته ولا تعلم هل تبعده ام تتركه يخرج كل ما جفنه....
في الصباح
فتحت تلك الملاك عيونها تقاوم النعاس بفعل تلك الادويه نظرت امامها لتري حسام يجلس غافي علي الكرسي ممسك بيديها كالاطفال... سحبتها ببطء ولكن توقف قلبها فجاه حينما اخترقت رائحته انفها لتري ظل قدم تبتعد عن الباب ابتسمت بخبث فيبدو معشوقها يلعب معها القط والفار فأذن ليبدء المرح...
ارتدت ملابسها وخرجت لا تعلم الي اين..... تقدمت الي شاطي البحر وهي تتذكر اسد كيف اجبرها لكي تتعلم السباحه اغمضت عينيها وتركت نفسها ان كان اسد غير موجود اذن فلتذهب اليه وان كان موجود فسوف ياتي لانقاذ"ها....
شعرت بيد قويه تسحبها لتزداد ابتسامتها وهي تحصل علي مرادها ولكن اختفت ما ان رات ذلك الرجل العجوز ولكن مهلا تلك يده ورائحته فهل من المعقول ان تخطي
الرجل العجوز : انتي كويسه يا بنتي...
ملاك بمكر : كويسه خاالص يا جدو يا حبيبي...
حمحم الرجل بخفوت وهو يبعد نظراته عنها.... وبدون مقدمات وحركه جرئ"يه منها الته"مت شفت"يه بحب وشغف وهي تمرر يدها علي صد"ره باغر"اء شعرت بيه يبادلها برغبه واشتياق....
استغلت ملاك حالته لتسرع بازاحه المسك الذي يرتديه علي وجهه وملابسه الكبيره ليسرع هو بالفرار
ملاك بصراخ : اقسم بالله لو مشيت المرادي ل ه"قتل نفسي....
توقف الشخص وهو يغمض عينه بالم ... اقتربت منه ملاك بانكسار ظلت تنظر له تشبع قلبها الملتاع ب نيران الاشتياق... ثم رفعت يده لتص"فعه الم علي وجه ثم امسكت لياقه قميصه تساله بوجع : ليييييه...
ثم اغمي عليها حملها اسد واخذها الي شقته ووضعها علي السرير يشبع عيناه بروايتها شعر بها تهمهم فيبدو انها تعاني من كابوس اسرع باحتضانها وهو يتنهد بالم....
استيقظت ملاك لتراه داخل احضانها اخفت ابتسامه سعيده وهي تقول بحده : انا عاوزه امشي.....
اسد بهيام : وحشتيني....
كادت ان تضعف ولكن قاومت مشاعره
ملاك ببرود مزيف : عاوزة اعرف كل حاجه وليييه عملت فينا كده....
اسد بوجع : كان لازم اكفر عن ذنبي واني كنت السبب الرئيسي في مو"ت بابا وتعاسه وحزن ماما... بس انا كنت صغير مش عارف حاجه كنت بعمل كل حاجه بتقول عليها تيتا عقابت نفسي بأني اتحرم من اكتر ناس ان بحبها سافرت السعوديه واشتغلت هناك فيها امسح الارضيه واساعد الناس عرفت بالصدفه من تلفون راجل هناك عن اخباركم اول ما عرفت انك عملتي حادثه انتي وماما ساعتها قررت اني ارجع بس مش عارف باي وجهه هقابلكم لقيتك نسيتيني وعلي علاقه ب ضابط
ملاك بغضب : وقررت من نفسك انك ترجع تاني طول عمرك اناني مش بتحب غير نفسك... ثم بدات بدفعه بعنف في صدره
ملاك : انت ايه يا اخي جبله مش بتحس..... اعمي مش شايف حالتي وحاله اهلك.... انا تعبت كل يوم كنت بمو"ت.... جذبها اسد داخل احضانه بقوه وهو يهمس لها بالاعتذار
سحر بندم وهي تبوس يده : اسد ابني حبيبي سامحني يا ضنايا يا نور عيني ....
اسرع اسد بامساك يدها ليقبلهم بحب: مسامحك يا سوسو هانم...
وضعت يدها علي فمه : علشان خاطري نفسي اسمعها منك وبعدها امو"ت
اسد بلهفه : بعد الشر عليكي يا امي...
امجد بمشاكسه : هو انا مليش في الحب جانب ولا ايه.... ولا انا ابن البطه السودا.....
امسكت سحر يد ملاك لتضعها في يد اسد بابتسامة وهي تهتف بندم : انا مش عارفه اقولكم ايه بس انا ندمانه بجد...
امجد بمرح : انا اقولك تقولي ليهم ايه يلا يا ابني خد مراتك واطلع علي المحروسه جبلك جاموسه....
بعد مرور شهر



سها بمرح : ما ينوبك فيا ثواب يا سوسو وتجوزيني ابنك الحلوه دا .....
امجد و سحر بصوت واحد: ايييييبييييه......
سها بمشاكسه : السكوت علامه الرضا نتجوز الخميس ونسيب الجمعه للمتعيس...
امجد بإبتسامة خبيثه : وانا موافق....
سها كانت بتشرب ميه قامت بخاها كلها في وش امجد
امجد بقر"ف وهو ياخذ منديل يمسح به وجهه : ربنا يخدك يا بعيده...
سها بصدمه : انت قولت ايه...
امجد بغيظ : بقول حسبي الله ونعمه الوكيل فيكي يا اخر صبري...
سها : لا اللي قبلها.....
امجد بمكر : مش فاكر فكريني انتي كدا قولت ايه.....
سها بخجل : ق.. قولت يعني انت... اقصد ... سلام يا بشمهندس....
كادت ان ترحل ليسرع امجد بامساك يدها بلهفه وهو يغمز لها بمرح : ما تيجي يا حبشتسوت نجيب خوفو دا حتي الهرم فاضي ......
سحبت يدها بكسوف وركضت الي الخارج كاد ان يسرع خلفها لتسرع سحر بامساك أذنه : مش كبرت علي الكلام دا يابن سحر....
امجد بشهقه الملوخيه: فشر انا لسه في عز شبابي....
سحر بحب : طيب خليك محترم لحد ما تروح تطلبها من اخوك.....
اسد وهو يدخل ممسك بيد ملاكه بتملك : انا سامع حد جايب في سيرتي....
امجد بغيظ : نااااس بتاكل عسل وناااس بتشرب بصل.....
اسد بحده : بتقول حاجه يا امجد....
امجد بإبتسامة غيظ : عاوزه اتجوز يا نااااااااس......
اسد بخبث : ومين اللي هترضي بواحد مجنون زيك.....
كتم امجد غيظه وكمل بإبتسامه : والله البنات علي كف مين يشيل بس القلب بقا اختار الانسه سها....
اسد: سها لا.....
امجد : نعممممم ياخويا هو ايه اللي لا وربنا اخ"طفها اتجوزها...
اسد بغضب : ابقا فكر اعملها كده وانت مش هتشوفها تاني.....
امجد وهو يستنجد بملاك : ما تسمعيني صوتك يا ملاك هانم... الله يرحم زمان كنه هنبوس رجليكي علشان تسكتي.....
اسد بحده : ملكش دعوة بيها وبعد كده قوليلها يا أبله ولا مدام اسد....
امجد بدهشه : نعمممم ما دا اللي ناقص اقول لعيله مفعوصه يا أبله فهيته.....
امسكت ملاك يد اسد بسرعه تمنعه من قتل امجد : علشان خاطري يا اسد دا حمار مش بيفهم هو بيقول ايه.....
ثم قبلت يده بحب وهي تسبل باهدابها باغراء مثير : وافق يا سودي وخلينا نخلص منه من قرفه علشان خاطر ملاكك.....
بلع أسد ريقه بتوتر فتلك الملاك سوفه تصيبه بذ"بحه قل"بيه يوم ما بافعالها البر*ئيه والمغر*يه في نفس الوقت التي تهلك روحه وجسد"ه وهو يخاف عليها من فرط مشاعره
اقترب اسد من اذنيها يقول بخبث : خفي شوي عليا علشان مش ابو"سك قدام الكل ولا هيهمني حد...
ملاك بحده وخجل : قل"يل الاد"ب...
اسد بتوعد : الحساب يجمع يا ملاكي لان شايف لسانك عاوز القص....
ملاك بدلع : وتهون عليك ملاكك يا سودي....
مرر اسد يده علي صدره بحراره وهو يغمز لها بشقاوه : بعشق امك ....
ملاك وهي تخرج له طرف لسانها : بلدي وكل كلامك بيئه ....
تمت بحمد الله الي اللقاء


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-